ا
-
اسمی جوشقانی، زهرا
تجارب زیسته نومعلمان از توانمند سازی در دانشگاه فرهنگیان کاشان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 55-73]
-
اوستا، میهن
شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
ب
-
بابایی، مبین
شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
ر
-
رضایی، اکبر
بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
رومانی، سعید
شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]
ز
-
زغیبی قناد، سیمین
بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]
س
-
سعیدی، علی
بررسی رابطه خلاقیت معلم با خلاقیت دانشآموزان پایه چهارم و پنجم منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]
ش
-
شاه محمدی کلیبر، مهسا
بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
شهنشاهی، مهری
سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
ص
-
صارمی، داود
اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هشتم مدارس هوشمند [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-103]
-
صمیمی، زبیر
رابطه بین سواد رسانهای و پذیرش سیستم های اطلاعاتی با نقش واسطهای انعطاف پذیری روانشناختی در معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 141-159]
ط
-
طلائی، مهتاب
آموزش ترکیبی: مروری بر ابعاد و مدل ها [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 120-140]
ع
-
عبدالهی لاشکی، حمیده
بررسی اضطراب تدریس ریاضیات دوعاملی دبیران ریاضی و دانشجویان رشته آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 160-174]
-
عزتی، سامان
اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارتهای هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]
ک
-
کاوند، ندا
آموزش ترکیبی: مروری بر ابعاد و مدل ها [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 120-140]
-
کلهری، سمیرا
اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هشتم مدارس هوشمند [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-103]
م
-
ماهیگیر، فروغ
نیازسنجی دوره های آموزشی کوتاه مدت از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
-
محمدزاده، علی
بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]
-
محمودی، مجتبی
سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
-
مددی ماهانی، محمدرضا
روش های ایجاد انگیزه در معلمان، مبتنی بر نامه 53 نهج البلاغه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 192-208]
-
معظمی گودرزی، طنین
نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضهی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]
-
ملازهی کهن ملک، اسلم
رابطه بین سواد رسانهای و پذیرش سیستم های اطلاعاتی با نقش واسطهای انعطاف پذیری روانشناختی در معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 141-159]
-
مهرداد، حسین
نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضهی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]
و
-
ویسانی، مختار
اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارتهای هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد