نمایه نویسندگان

ا

  • اسمی جوشقانی، زهرا تجارب زیسته نومعلمان از توانمند سازی در دانشگاه فرهنگیان کاشان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 55-73]
  • اوستا، میهن شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]

ب

  • بابایی، مبین شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]

ر

  • رضایی، اکبر بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • رومانی، سعید شناسایی و واکاوی نیازهای معنوی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: روش پدیدارشناسی [دوره 2، شماره 2، 1401]

ز

  • زغیبی قناد، سیمین بررسی مدل علّی رابطه مشغولیت رفتاری و شناختی با چالش پذیری تحصیلی با میانجی گری هیجان های امید، خستگی و اضطراب یادگیری در دانش آموزان دختر دبیرستانی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 104-119]

س

  • سعیدی، علی بررسی رابطه خلاقیت معلم با خلاقیت دانش‌آموزان پایه چهارم و پنجم منطقه 11 آموزش و پرورش شهر تهران [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 1-17]

ش

  • شاه محمدی کلیبر، مهسا بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • شهنشاهی، مهری سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]

ص

  • صارمی، داود اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هشتم مدارس هوشمند [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-103]
  • صمیمی، زبیر رابطه بین سواد رسانهای و پذیرش سیستم های اطلاعاتی با نقش واسطه‌ای انعطاف پذیری روانشناختی در معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 141-159]

ط

  • طلائی، مهتاب آموزش ترکیبی: مروری بر ابعاد و مدل ها [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 120-140]

ع

  • عبدالهی لاشکی، حمیده بررسی اضطراب تدریس ریاضیات دوعاملی دبیران ریاضی و دانشجویان رشته آموزش ریاضی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 160-174]
  • عزتی، سامان اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارت‌های هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]

ف

ک

  • کاوند، ندا آموزش ترکیبی: مروری بر ابعاد و مدل ها [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 120-140]
  • کلهری، سمیرا اثربخشی آموزش ترکیبی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه ی هشتم مدارس هوشمند [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 91-103]

م

  • ماهیگیر، فروغ نیازسنجی دوره های آموزشی کوتاه مدت از دیدگاه معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 18-33]
  • محمدزاده، علی بررسی نقش ناگویی هیجانی و حمایت اجتماعی ادراک شده در پیش بینی بهزیستی روانشناختی نوجوانان دختر شهرستان کلیبر [دوره 2، شماره 2، 1401]
  • محمودی، مجتبی سواد تربیتی و مدیریت کلاس [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 34-54]
  • مددی ماهانی، محمدرضا روش های ایجاد انگیزه در معلمان، مبتنی بر نامه 53 نهج البلاغه [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 192-208]
  • معظمی گودرزی، طنین نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضه‌ی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]
  • ملازهی کهن ملک، اسلم رابطه بین سواد رسانهای و پذیرش سیستم های اطلاعاتی با نقش واسطه‌ای انعطاف پذیری روانشناختی در معلمان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 141-159]
  • مهرداد، حسین نگاهی آسیب شناسانه به نقش تعلیم و تربیت در انجام و تداوم فریضه‌ی نماز [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 175-191]

و

  • ویسانی، مختار اثربخشی بازی درمانی کودک-محور بر مهارت‌های هیجانی و اجتماعی کودکان مبتلا به اختلال اُتیستیک [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 74-90]